Mammografi

God morgon på er finisar!
Just nu sitter jag på KS Mammografiavdelning och väntar på min tur att platta till tuttarna.
Tror att det är fjärde gången i mitt liv som jag gör "mammo" och börjar bli rutinerad nu. Jag går hellre hit än till tandläkaren, huvaligen.
Det är en väldigt billig livförsäkring att bli kallad var 18:e månad och få de små boobsen kontrollerade.
 
Förresten, det är skittråkigt att inte blogg-appen fungerar så man kan blogga och lägga in bilder från mobilen.
Men om ni har instagram och är nyfikna på vad jag gör så kan ni alltid titta in där. Jag uppdaterar med bilder där varje dag och mitt alias är nygrund
Kram och ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med dig om "mammo" gör lite ont för stunden men är fort över. Tandläkaren känns länge om inte annat i plånkan.

Ha en skön Midsommar!

Kram Sofia

2012-06-21 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0