VGA-kabel blev tapas

Vad skönt att solen tittat fram idag, så kanske balkongen torkar upp lite efter helgens hällregn.
Trasmattorna jag brukar ha på golvet där ute var tunga som bly av allt vatten, så jag fick köra dem i centrifugen i morse, annars skulle de nog aldrig torka. Och mina pelargoner i blomlådorna är så våta att de knappast behöver något vatten de närmaste veckorna.
Mera sol tack!  :-)

Efter jobbet idag mötte jag upp Lasse och Tessan vid Odenplans Läkarhus, för att röntga T:s knä.
Hon har haft ont i snart ett år och vi har trott att det är växtvärk, men eftersom värken aldrig ger med sig och det knastrar som tusan när hon böjer benet är det hög tid att gå till botten med detta.
Vi får se vad bilderna och läkarna säger.

Innan vi åkte hem skulle vi bara in en snabbis på Clas Ohlson i Solna C för att köpa en VGA-kabel (fråga mig inte vad det är), men den kabeln slutade med detta:


Mums, med ett glas rött!                                  Det blev en sån där vga-grej också ;-)


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

mums :)

2012-06-05 @ 21:38:42
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: IIRMASSULJIC'

hejsan hejsan :)



Ställ gärna några frågor i min frågestund, den hitter du lite längre ner i bloggen! Tipsa gärna om vad jag ska blogga om också, det finns också ett inlägg med den frågan lite längre ner i bloggen! :)

2012-06-05 @ 23:09:02
URL: http://iirmassuljic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0