Fullbokat...

Morrn morrn på er! Även om det blåser ute blir man ju så glad när solen skiner.

Igår kväll blev jag klar med mitt lilla pysselprojekt som jag hållit på med.
Det/den är svårfotograferad, men jag ska göra ett försök så att ni får se.

Den kommande helgen blev också fullbokad; 40-årsfest på fredag, träffa parenteserna som kommer till Sthlm på lördag, och så bokade jag o Lasse in en dagskryssning på söndag (hans snus är slut).
Inget soffläge denna helg inte!

Nu är jag snart på jobbet, så att jag kan få i mig lite frukost, mums.
Stekte mandelplättar när jag vaknade så att Tess kunde ladda ordentligt innan hennes nationella prov idag, men jag hann aldrig äta själv.

Ha nu en toppendag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0