Lite shopping

Hoppas ni har haft en skön måndag!
Min måndag blev precis som vanligt, den bara försvann.
Men efter jobbet hann jag med mer än vad som var tänkt, för jag skulle ju bara snabbt in på Panduro plus ta en titt på H&M efter ett par jeans.
Det slutade med:


En superskön "dra-ovanpå-bikinin-klänning", och en grå basic t-shirt.


Grymma solbrillor med...mörkgröna skalmar (som inte syns här)
-Sa jag att jag gillar grönt?!   ;-)


Men det jag skulle köpa på Panduro följde förstås med hem också.
Psst! Här syns det lite vad som har hänt med pinnarna jag plockade igår.

Och jeansen jag skulle prova satt überskönt och var på halva priset dessutom, så de köptes så klart även de.

Livsfarligt att släppa mig lös i stan i en timme, hihi.
Tur att jag bara åker in till "stora stada" ett par gånger i kvartalet.

Nu är det dags för badväskepackning, så god natt alla godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0