Måndagsångest?

Ja, vad är det egentligen?
Inget jag vet något om i alla fall.
På söndagar har jag verkligen inte tid med någon måndagsångest, för då har jag fullt sjå att njuta av helgens sista dag.
Och rätt vad det är så har det blivit måndag, och dagar som idag hinner jag inte ens uttala ordet ångest innan det är dags att gå hem.

Efter jobbet idag stack jag en snabbis till Panduro, och det är verkligen livsfarligt att gå in där, hihi.
Idag såg jag en grej som inspirerade som tusan och gjorde att min hjärna började gå på högvarv och spåna iväg för ett nytt projekt jag vill göra.
Men först måste jag avsluta det jag håller på med just nu, och jag behöver jobba med det under lite dagsljus, så till helgen ska jag fortsätta.
Det jag saknade finns nu i den lilla påsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0