Paketspelet

I morgon (eller rättare sagt idag eftersom klockan är så mycket) är det dags för PAKETSPELET, och det ska bli så himla kul.
Jag ska träffa mina gamla kollegor/kompisar från Prippstiden och jag längtar verkligen.
Vi ska köra "Paketspelet" och det finns inte roligare människor att spela det med, än mina "gamla" tjejer.


Alla ska ha med två paket á 50 kr, och eftersom vi bara är tjejer den här gången var det mycket lättare att hitta något bra.
Och vad köper man då?

Självklart något jag själv vill ha!  ;-)
Om jag vinner mina egna paket (eller något över huvud taget, lovar jag att visa vad det blev).

Någon av er som spelat paketspelet?


 


Kommentarer
Postat av: lisa

Ja det är ett kul spel! Betydligt lättare med bara tjejer =)



Tänkte på dig när jag bloggade om en sill idag, in och läs och testa. Den måste väl passa dig =)?



Kram Lisa

2012-04-01 @ 10:22:42
URL: http://lisasgodbitar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0