Undermedlet Batiste

Jag måste bara få tacka alla (bloggare, Kicks mfl) som gjort mig uppmärksam på att det fantastiska torrschampot Batiste existerar. Herre jösses vilken produkt alltså!
Förr tvättade jag håret var och varannan dag, men det sliter som tusan på kalufsen, så jag har dragit ner på tvättande drastiskt.
I början var det jobbigt att stå ut med att håret blev "skitigt" så fort, men så småningom blev det bättre och mindre fett.
Och nu har jag ju Batiste att ta till när jag inte orkar/hinner/vill tvätta håret.
"Schampot" är i sprayform, och som genom ett under blir håret "nytvättat" igen.
Till min stora lycka har Batiste för brunetter kommit till Sverige!!!



Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Torrshampoo är verkligen toppen. Jag har också haft svårt att låta bli att tvätta håret varje dag, men med torrshampoo så känns det bättre.



Kram på dig bästa du!

2012-03-28 @ 11:04:21
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Sofia - Hildas hem

Jag är helt oinvigd i torr-shampots värld. Har aldrig testat - visste faktiskt inte ens att det fanns, så tack för upplysningen om detta :)



Jag önskar dig en härlig dag!

Kram Sofia

2012-03-28 @ 12:12:02
URL: http://www.hildashem.se
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Åh tack för tipset!!! :) Kan jag behöva, jag tvättar håret var och varannan dag!! :(

2012-03-28 @ 22:21:20
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0