Mellofinal

Vilken helg det har varit, och det känns verkligen att våren är i antågande nu, härligt!

I fredags tog jag det lugnt hemma, var fortfarande ganska förkyld, så hämtmat kändes lyxigt och slappt.
Jag och Tess njöt av sushi, medan Emma & Marcus käkade kebabtallrik (L jobbade natt).


Underbar fredagsmiddag!

På lördag morgon kom L hem från jobbet och väckte mig.
Vi åt lite frukost tillsammans och stack sen in till stan för att gå på bio kl:11.30.
Lite annorlunda tid att se en biofilm på, men Peter Dalles film "En fiende att dö för" var jättespännande och väl värd att se.
Efter bion gick vi till Hötorgshallen och åt den goda fisksoppan hos Kajsas Fisk.


Jag älskar "Kajsas" fisksoppa!

Mätta och nöjda åkte vi hem igen och softade.
Lasse kollade på hockey medan jag fixade lite med mitt pysselprojekt.
Sen på kvällen var det ju Mellofinal och vi satt bänkade hela gänget och hejade på våra favoriter.

Det är nog sällan svenska folket varit så överens om att rätt låt vann.
Go Loreen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0