Välkommen till oss

Hej o hå vad helgen går!
Snart ska vi iväg och fira en tuff liten 5-åring, som gillar, Star Wars, Ninja och Ben Ten.
Men innan vi sticker tänkte jag visa mitt lilla pysselprojekt som jag jobbat med, och som jag sa tidigare, är lite säsongsbetonat :-)




Pinnar hämtades ute, sågades till och sattes ihop.
Nu i helgen fick jag äntligen tag på lite hönsnät också, att klä in ramen med.


Tessan hjälpte mig att "bygga" lite kycklingar.


Och nu sitter de där och vaktar vår dörr, och välkomnar oss när vi  kommer hem om dagarna.

Påsken närmar sig!


Kommentarer
Postat av: Vera

Men oj vad du pysslar och fixar, bakar och trixar. Prestationsångest mucho!!!

2012-03-25 @ 21:51:35
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Åhh, vad fint.

2012-03-25 @ 23:00:44
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0