Barcelona

Hej hej, hoppas ni har en fin måndag.

Här kommer en bildbombning från förr-förra helgen som jag och min familj tillbringade i Barcelona, tillsammans med fina vännerna Eva & Peter och deras underbara döttrar Malin & Matilda.
























































Jag avslutar med denna bild som visar anledningen till att jag faktiskt vägde mindre när jag kom hem än när jag åkte, och det har aldrig hänt på en semester tidigare, framför allt inte när man ätit så mycket som vi gjorde i Barcelona.
Långt där nere där man ser ljuset, 6 våningar ner med 99 ojämna trappsteg, är utgången.
Nej, det fanns ingen hiss!
Gissa om vi fick en smärre chock när vi kom fram och skulle släpa våra tunga resväskor uppför alla de 99 trappstegen!
Men som sagt, inget ont som inte har något gott med sig, hihi.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Wowo, vilken häftig resa! Jag skulle också vilja åka till Barcelona, typ snarast! :)



Tack så mycket för din lilla grattishälsning :) Kunde inte fått en bättre namnsdag då jag idag blev kallad till intervju till en utbildning jag vill gå i höst. Håll tummarna för mig :)

2012-05-15 @ 18:06:46
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0