BTF (Bryggeritjänstemannaföreningen)

I fredags var jag på BTF:s årsmöte och det innebär alltid supergod mat, massa mingel & babbel och partaj med många av mina gamla kollegor från Pripps.
Så här såg menyn som inte gick av för hackor ut:


Löjromstallrik med Kalixlöjrom, rödlök och vispad crème fraiche.


Helstekt oxfilé från Ejmunds Gård med ragu på oxsvans och vårmusseron, sparris och tryffelhollandaise.


Sorbet på smultron och åkerbär med skal av vaniljglass och färska bär.


Massa glas som fylldes med både det ena och andra.


Och tycker ni att mina favoriter Amel & Kjelle ser suddiga ut, så är det inget mot vad jag var, hihi.

Love you guys och nu träffas vi nog inte förrän till höstmötet när det blir museum och soppa, jag längtar redan!



Kommentarer
Postat av: Annellisaa

maten såg riktigt god ut:)

2012-05-04 @ 12:10:32
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0