Vårruset 2012

Gomorron gomorron!
Idag kände min kropp att den behövde lite träningspaus, eller jag behövde framför allt lite mer sömn än jag fått sen jag började simma kl:06 på morgnarna.
Men igår morse när jag gick ner till badet slog "jag" tisdagens temperatur med två grader.
Det var alltså bara 5 grader i luften, huvaligen!
Efter simning och jobb åkte jag och några kollegor ut till Universitetet  för att springa Vårruset.
Jag som inte sprungit ett steg sen i mars, tog mig runt på ren "jävlaranamma".
Sen blev det sedvanlig picknick i gräset och himlen sprack upp och visade solen precis som förra året, supermysigt!







Det är liksom myset och gemenskapen efter loppet som gör att jag vill vara med varje år.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Glöm inte mössan! Och jag menar inte badmössan. Hu vad kallt, jag hoppas att bassängen är uppvärmd.



Kram Sofia

2012-05-31 @ 19:19:56
Postat av: Helena N

Bassängen är uppvärmd och bastun likaså :-)

Kram Helena

2012-06-01 @ 09:45:15
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0