Absolut roligaste "80-årsfesten"

Ja, den var vi på i lördags, och det var syrran o hennes kille som firade att de fyllt/fyller 40 år vardera.
Det var den skojigaste festen på länge, med 39 underbara, glada och partysugna människor!
Marinas och Niclas kompisar är verkligen så himla roliga att festa med!
Lokalen var världens mysigaste, maten var utsökt, det var roliga snapsvisor, små tävlingar "borden" emellan, karaoke, DJ, dans och coola strobar.
Längtar redan till deras "100-årskalas"!!!

 

Började med bubbel, mingel och lite skönsång, och här njuts det ser jag.

 

Så mycket fina detaljer i lokalen, och den "fågelburslampan" skulle jag gärna ha hemma.

 

Så fint att jag nästan blev lite orolig att syrran & N skulle gifta sig i smyg!

 

Supergod buffé!

 

Lasse "Toastmaster" bestämde att ett "bord" i taget fick gå och hämta mat.

 

Underbara Katta och Thomas, roligaste bordssällskapet.
 

Jag och min bordsherre Per!

 

Två superglada Julius Caesar!

 

Tur att man har en underbar svärmor som hjälper till när svetten lackar efter dansen, hihi.
 

 

Tack snälla Marina & Niclas, för roligaste festen på länge!

Ni kan verkligen ordna skojiga partaj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0