Ett tröstande hoho

För två helger sen fick jag fruktansvärt ont i min högra armbåge, och det har bara blivit värre och värre för varje dag.
I samma takt har jag blivit grinigare och på dåligt humör, vilket inte är så trevligt för familjen framför allt.
Idag hade jag tid för akupunktur, och ska även få det nästa vecka.
Eftersom denna värk är exakt likadan som den jag hade i andra armbågen tidigt i våras, och akupunktur hjälpte då, så känner jag mig redan gladare och säker på att detta ska gå över fort.

När jag var tillbaka på jobbet, efter nålarna i handen och armen, kom underbara kollegan Aga och gav mig en present, bara så där utan anledning.
Jag fick ett urgulligt ugglehalsband av henne, och jag blev såå himla glad.
Tack snälla Aga!!!


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Vad skönt km akupunkturen fungerar, inte kul att ha lång i armen sådär.

Vilken gullig kollega du har, men du är ju lika gullig du så det är klart du får spontanpresenter sådär. Fint halsband!

Kram

2012-11-13 @ 21:01:45
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Aga

Ugglekramar tillbaka till dig! <3

2012-11-13 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0