Wallmans Salonger

Efter jobbet idag åkte jag o gubben och handlade lite på Citygross.
Väl hemma igen satte L igång med maten, medan jag dammsög, bäddade rent, rengjorde toaletter och handfat, startade tvättmaskinen mm.
Effektivitet när den är som bäst!
Nu sitter jag och slappar lite, dricker te, och tänkte lägga in några bilder (väldigt mörka sådana)  från gårdagens underbara Wallmanskväll.
 
Showen startar redan ute i TG3 Lounge & Bar, så även om man bara kommer hit för en mysig AW får man ta del av Wallmans underbara artister.
 
Ett häftigt nummer på bardisken.
 
Glada pinglor; Linda, Marie & Cecilia.
 
Jag & Stephan.
 
Den glada gubben = Citrusmarinerad tonfisk med sojaglace och krasse.
 
Alla som haft turen att besöka New York och Times Square känner till den nakna cowboyen.
 
Rimmad torsksida serveras med tryfferad mandelpotatispuré och kräftemulsion.
 
Något är på gång!
 
Resultatet i provrör delades ut.
 
Nu kommer nog Katarina och Sanna att förvandlas till "Hemliga Arne", fniss.
 
Sanna försöker fånga upp flingor som faller (hon försöker alltså inte tafsa, hehe).
 
Tjejer busar inne på "damernas".
 
Vårt bord förvandlades till en "catwalk".
Snygga pjuck va!   :-)
 
 
Jag hoppas verkligen att ni har möjlighet att gå och se Wallmans underbara show, annars missar ni något alldeles extra.
Om inte annat så rekommenderar jag att ni tar med er trevligt sällskap och njuter av en skön afterwork i TG3.
Do it!
 

Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Kanske vore något att ta med kompisen på, hon fyller ju 40 år i december, (jaja, jag vet att jag skrivit någon gång att jag föredrar irländska pubar före Wallmans, men man är väl inte bättre än att man ändra sig) ;) .

Kram Victoria

Svar: Hihi, men det ena behöver ju inte utesluta det andra.Jag skulle gladeligen sätta mig på en irländsk pub och svinga några bägare.
Kram och bästa helgen till dig!
Helena Nygrund

2012-09-20 @ 22:57:12
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Sara Hogg

Härliga bilder med härliga människor!!!!

Svar: Kanske nån du känner ;-)Kram
Helena Nygrund

2012-09-21 @ 07:10:19
URL: http://Hogg.blogg.se
Postat av: Jennifer Carlsson

Jag har börjat en ny kategori träningstips och den är till för alla men mest för de som som inte har tränat så mycket och de som inte vill visa sig på gymmet eller har råd/ tid att gå till gymmet. Så alla mina tips är enkla snabba och gratis, vad tycker du om det?

2012-09-22 @ 13:49:53
URL: http://jenniferblomqvistcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0