Godaste maten på min dag

Igår fyllde jag år och blev väckt av familjen med sång, paket och frukost på sängen, mysigt.
Under dagen blev det en promenad till Solna C, och senare fotbollsmatch på TV (AIK-Syrianska).
Jag och Lasse lagade middagen tillsammans, och det blev gratinerad hummer till förrätt (alldeles för gott), och Moules marine till varmrätt, så det gick verkligen ingen nöd på mig igår, hihi.
Och när jag kom till jobbet i morse hade några goa arbetskompisar ställt en bukett med vackra blommor på mitt bord.

Kokat ihop den goda krämen i närmare en timme,  och det är dags för humrarna att åka in i ugnen.

 

Hela familjen älskar Moules marine, mums.

 

 
Så vackra blommor som stod på mitt bord när jag kom till jobbet. Tack tjejer, jag blev jätteglad!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0