Härligt dygn i Sandhamn

Vilket konstigt väder det är denna söndag, sol och snö om vart annat. Tack och lov verkar inte snön som kommer ligga kvar!
Men i fredags, när jag hade tagit en semesterdag, var det fint väder, om än lite kallt.
Mamma fyllde 70 år och henne ville vi fira på mysiga Sandhamn.
Det var jag, Lasse, mamma & pappa, och syrran med familj som åkte iväg tillsammans.
 
 
Framme i Sandhamn. Mycket is kvar, men ändå så vackert!
 
En liten skål (och en väldigt suddig sådan, hihi) för mamsen inne på vårt rum. 
 
Dagens moderna ungdom har hittat sin egna lilla hörna  :-)
 
Ja, så där kunde man göra en gång i tiden, för vääldigt länge sen, hihi.
 
Ut på promenad i det härliga vädret.
 
Nya upptäckter sen sist jag och L var på Sandhamn.
 
Våren är på gång...
 
 
 
 
 
Iskallt i luften, och kokhett i vattnet, vet inte om jag vill upp eller ner.
 
Sämre kan man ju ha det :-)
 
Knäppisar!  ;-)
 
Snabb "omsvidning" inför middagen.
 
Jag är fortfarande förälskad i baren, hihi.
 
Avslutningsefterrätt till de vuxna.
 
Barfönstret vid frukostdags.
 
Slussen (nästan hemma igen)
 
Vi hade det supermysigt på Sandhamn med vacker miljö, promenader, god mat & dryck och sköna bad både i tunna och bubbelpool och bästa sällskapet, och mamsen (som förhoppningsvis fastnade på fler bilder i pappas kamera) blev ordentligt firad.
 
Men idag är det MIN FÖDELSEDAG, tjohooo!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Underbara bilder och ett STORT grattis till dig på din födelsedag, snygging!

Kramar Victoria

2013-04-07 @ 18:41:26
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Tina

Grattis du vackra, hoppas din dag blir fylld med god mat, pårlande dryck, många paket o mycket kärlek, precis allt det som din fina mamma fick igår. Tina

2013-04-07 @ 20:06:46
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Aga

Grattis fina! <3

2013-04-08 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0