Resan till Prag ...

...kanske jag ska skriva om medan min äkta hälft kollar på fotboll.
 
 Torsdag den 11:e april satt jag, Lasse, Sari (även kallad Salli) & Fredrik på Arlanda och väntade på att gå ombord.
Och då njöt jag av den här "synen"  :-)
 
Sallis vy var rätt lik min.
(Om någon undrar vad som gömde sig i de fina Victoria's Secret-påsarna så kan jag berätta att vi köpt var sitt läppglans, hihi)
 
Vi åkte Lufthansa till Prag (med mellanlandning i Düsseldorf), och på det första planet hade vi ordentligt med benplats. Jag sträcker på benen på bilden. Lyxigt värre!
 
Men man får också lite extra ansvar om något skulle hända...
 
Maten är serverad och det ser riktigt torrt ut, men vad gör det, man har ju ändå något att pyssla med.
 
Och det var inte så torrt som det såg ut, för såsen var liksom inbyggd i köttbullarna, så himla behändigt, hihi.
 
Mellanlandning i Düsseldorf och killarna har fått sig var sin härlig weissbier.
 
En liten macka på nästa plan, och den slank ned den med.
 
När vi kom fram till Prag fick vi våra väskor utan problem, och gick för att leta upp vår förbeställda taxi. Hur vi än tittade och letade hittade vi ingen taxichaufför som väntade på just oss. När vi precis börjat diskutera hur vi skulle göra kom han springande och ursäktade sig.
Men han körde oss lugnt och fint till hotellet i alla fall, så vi blev nöjda.
 
 Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0