Slitsamt firande

I morse var vi uppe tidigt och sjöng för världens finaste 17-åring, Tessan.
Som vanligt blev det tårta till frukost, och en massa paket för jubilaren.
Och till middag hade Tess beställt sushi, och inte mig emot, hihi.
Efteråt slet vi hela kvällen med att flytta in Tess i sitt rum igen. Hon har nämligen bott i vardagsrummet i ca en vecka, medan hennes "kuppe" har målats och tapetserats. Även om det ska införskaffas en del nya möbler till henne har vi fått tillbaka vårt vardagsrum...men bara några dagar, för sen är det Emmas tur att få fräscht i sitt rum. Stön, än en gång får vi leva i kaos, men fint blir det.
 
Medan Tessan njuter av sitt fina rum och Emma flyttar ut ur sitt ,"smiter" jag, L och några vänner i väg till Prag.
Nu har jag fixat mina naglar och borde egentligen börja packa, men jag tror jag sparar det till i morgon bitti.
Så här står det förresten om hotellet vi skall bo på: På detta hotell med 4 stjärnor i Prag är bruk av kläder valfritt.
Synd att det inte är så himla varmt där, för då hade jag kunnat strunta i packningen helt, hehe.
 
Bild från 2010 när vi var där hela familjen.
Snart är vi tillbaka till vår favoritstad!
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Ha en underbar resa! <3

2013-04-11 @ 12:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0