Myssöndag på Fredriksborg

Igår blev det en oväntat trevlig kväll må jag säga.
På söndagar brukar jag vara lite bekväm o lat, och inte vilja hitta på så mycket, men jag är så glad att jag hakade på när bästa brudarna från jobbet skulle åka ut till Fredriksborg.
 
Vi har det bra, vi här bak i bilen...            :-)
 
Och här är de två som satt fram i bilen. Magda med fina magen var vår chaufför.
 
Passar på och myser lite i solen...
 
...och njuter av utsikten.
 
Aga, Magda, Katarina och jag åt en smarrig caesarsallad med räkor.
Vin till oss icke gravida, och en alkoholfri öl till den vackra "tjockisen"  :-)
 
 
Det är så vackert runt Fredriksborg.
 
Fina Lars Hägglund spelade och sjöng för oss.
 
Och snart slöt hans ursöta och skönsjungande flickvän Sara Varga upp. 
Igår var det nämligen invigning av Saras utställning med tavlor, som visas i fästningen vid Fredriksborg.
 
En intim och mysig spelning där Sara och Lars bjöd på sig själva och gav oss många härliga skratt.
 
 
Tack mina härliga brudar för en toppensöndag, med er har man aldrig tråkigt.
Och tack underbara Magda för att du körde oss så tryggt till och från Fredriksborg.
 
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Bästa gänget! Och stället! ❤

2013-08-13 @ 00:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0