She's back!

Mitt på dagen igår kom min största skrutta hem från Spanien, och L åkte till Arlanda och hämtade henne.
Själv var jag på jobbet och "våndades" av längtan efter att åka hem och krama om Emsingen.
Emma hade bett oss att inte berätta något för Tess, så T blev mäkta förvånad när storesyrran klev in genom dörren, hihi.
På kvällen ställde vi till med en liten familjekräftis och firade att den "förlorade" dottern kommit hem.
Nu är vi HELT (Helena, Emma, Lasse, Tessan) samlade igen, och det förstår väl varenda människa att vi behöver vår vokal :-)
 
Knasbollen är hemma igen!
 
 
 
Suddiga bilder från gårdagens middag, men vi hade vad vi behövde:  
Två sorters kräftor, stora räkor, rökta räkor, aioli, västerbottenostpaj, löjrom, förkläden och hemmagjorda kräftlyktor.
Det blev en supermysig kväll med familjen samlad och vi var HELT.
 
Men nu är det ett annat partaj på gång och jag måste hoppa in i duschen, så ha en jättefin lördag alla fina.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carita

Ja snygga blev dom. Lyktorna alltså. Såg på nätet att du skulle göra dom. Kanske inte så svårt heller. Hoppas ni får en trevlig kräftkväll!

2013-08-17 @ 17:41:13
Postat av: Tina

Såklart att familjen måste vara "helt" det känns i mammahjärtat när någon fattas. En mumsig kväll blev det med allt gott som hör till en kräftskiva. Hoppas du fick en riktig toppenkväll i lördags. Kramisar Tina

2013-08-18 @ 16:52:42
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0