Har vi något gott hemma?

Här om dagen bakade jag min namnes (Helena Lyth) knäckiga saffranskakor, och de blev verkligen supergoda, så där för goda för att ha framme.
Medan de låg på bänken för att svalna lite, innan de skulle in i frysen, frågade L om vi hade något gott hemma.
Han var helt inne i någon fotbollsmatch, och hade nog inte ens märkt att jag stod i köket o bakade, hihi.
Jag gav honom ett par kakor och tänkte att han skulle nöja sig med det, för han är inte ens speciellt förtjust i sötsaker.
-Finns det inga fler? frågade han.
Han fick några till, och sen frös jag snabbt in resten.
Att L frågar efter fler kakor, innebär att de är ovanligt goda, så tack snälla för receptet Helena L.



Kommentarer
Postat av: Viccy

Ser jättegoda ut! :)

2013-12-14 @ 21:10:19
URL: http://frukostera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0