Mina 30 dagar är över

Jag känner mig stolt, lyrisk, smått euforisk, lite "Gunde Svanisch" (ingenting är omöjligt), för jag har precis klarat av att göra plankan i 5 minuter!
När jag startade denna utmaning för 30 dagar sen, sa jag att det måste vara totalt omöjligt att göra plankan så länge. Herre gud vad jag skakade i hela kroppen av bara 20 sekunder...
Men nu har jag gjort det och är stolt som en tupp!
Jag kommer fortsätta med plankan även i fortsättningen, för jag vet att det är bra för mig att stärka bålen, men ett par minuter om dagen kan räcka  :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

WOW!!! Heja dig!

Kram kram

2013-12-16 @ 11:39:37
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Pauline

Herregud........! Jag klarar en minut sen skakar jag, dags å träna lite kanske!!

Svar: Haha! Men jag har nog sett hur jäkla vältränad du är, så det går nog blixtsnabbt för dig att fixa 5 min. Puss
Helena Nygrund

2013-12-16 @ 14:57:37
Postat av: Tina

Woooow så jädrans duktig du är, helt klart impad. Själv faller jag ihop som en padda efter en minut. Kramisar Tina

Svar: Hihi, det gjorde jag med i början, men skam den som ger sig :-)
Helena Nygrund

2013-12-16 @ 17:20:27
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Aga

BÄSTA!!!!! Grattis! 😘

Svar: Tack finis! ❤️
Helena Nygrund

2013-12-16 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0