Nyttig på brandstationen

Hej på er!
Idag är sista dagen på "julledigheten", men veckan som kommer blir ju inte så betungande, för jag jobbar bara måndag, torsdag och fredag.
Men trots att jag är ledig hade jag lovat att följa med L till jobbet igår morse.
Höll på att svimma av trötthet när klockan ringde, för jag har verkligen vänt på dygnet nu, stön.
Vi bredde var sin macka och stack sen iväg till brandstationen han jobbar på.
Under tiden jag var där gjorde jag i alla fall liite nytta, jag sprang 5 km på löpbandet och körde lite styrka på gymmet. Det var nog tyvärr första löpningen sen Vårruset, och sannerligen årets sista. Tur att jag simmat en del i alla fall.
När jag nyligen var på hälsokontroll hade jag så himla bra värden, att sköterskan önskade att alla hade samma. Så nu gäller det att förvalta detta MVG och fortsätta ta hand om min kropp, och vara ännu mer snäll mot den. Vill ju vara med länge till!

På lördagskvällen festade jag och Tessan till det med ett ordentligt lass sushi, och tittade på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0