The Colony

Usch och fy så trött jag är, men idag är det i alla fall sista arbetspasset för i år.

Igår gick vi på vår livs första lägenhetsvisning, och jösses vad mycket folk det var där. Ingen lägenhet som passar oss dock, men man måste ju börja någonstans...

Sen gick jag och L på en lång promenad, och det var så skönt att röra på sig.
Efter en underbar middag på kvällen blev det soffläge och en superspännande film, The Colony
Alltså, den var så spännande och läbbig, så jag fick gömma mig bakom en kudde flera gånger, hihi.




Kommentarer
Postat av: Den där Victoria

Oj, är ni ute efter nytt boende, vad spännande. Lycka till med lägenhetssökandet och ett gott nytt år på dig finaste du!

Varma kramar från mig

Svar: Vi börjar kolla, för vi har jättedyr hyra, och den kommer höjas ett par tusen till när stammarna snart ska bytas. Så trist att betala så mycket för en hyresrätt. Kramis
Helena Nygrund

2013-12-30 @ 20:03:24
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Tina

Oj spännande med lägenhetsvisning, flytt på gång??? Tack för filmtipset, får nog allt kika på den. Gott Nytt År vännen. Kramisar Tina

Svar: Ja vi börjar leta lite, så man vet vad som finns. Skulle vara kul att äga något själv, och inte bara betala svindyr hyra till en snål värd som aldrig vill fixa något i lägenheten.
Gott Nytt År till dig och familjen.
Kram
Helena Nygrund

2013-12-30 @ 20:13:10
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0