Bästa torsdagen

Sitter hemma och myser med mitt underbara te, och ler när jag tänker tillbaka på showen.
Jag är så jäkla stolt över mina underbara och talangfulla kollegor på Golden Hits, och jag har verkligen haft en toppenkväll.
Det gör inget att jag kanske är lite extra trött i morgon, för det var det värt, och det är ju fredag!



Carpaccio på oxfilé, med ruccola och crema di balsamico

 

Smörstekt Rödingfilé med färskpotatis, morötter, sparris och brännvinsås

 

 
 
He´s still alive!
 
 
 
Vitchokladparfait smaksatt med passionsfrukt
 
 
Dansen är igång, och det är dags för working class hero att gå hem :-)
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilken toppenkväll det såg ut att vara + att maten såg ASGOD ut! :D

Ska försöka förklara hur jag gör öppningen på kuddfodralen. :)
Jag klipper ut en enda del av tyget.
Så om kudden är 50x50 cm så klipper jag alltså en tygbit som är ca 54 cm hög och 110 cm bred. (4 cm sömnsmån på höjden och 10 cm sömnsmån på bredden)

Jag gör sedan så att det blir en öppning på baksidan av kudden, i mitten istället för en öppning med dragkedja i något av hörnena, då kan man trä i och ur kudden lättare. :)
Är så dålig på att förklara! :P
Man kan även göra som ett påslakan, alltså vika ner en liten flik i kudden, kan tom bli snyggare kanske! :D

2013-02-22 @ 20:07:05
URL: http://linamedfamilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0