Det blir bättre i morgon...

Usch och fy för den här dagen!
Man borde inte önska sig äldre, men såna här dagar längtar jag lite till klimakteriet, när jag slipper den jä*la "röda veckan". Den blir visst värre och värre för varje månad, både i värk och riklighet, snyft.

Jag kände mig varken glad eller representabel på jobbet idag, och det var lite skönt att smita tidigare för att gå på Tessans utvecklingssamtal.

Efter en kopp te, är det nu dags att krypa till kojs, och hoppas på en bättre dag i morgon.



Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Kram på dig!

2013-02-07 @ 05:55:24
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Aga

<3

2013-02-07 @ 06:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0