Hårfunderingar

Hoppas ni har haft en skön onsdag, och kanske med lite mer action än det varit hemma hos mig.
Efter jobbet gick jag förbi frissan och bokade en ny klipptid, trots att det bara är några veckor sen jag klippte mig.
Frisyren blev inte alls som jag tänkt mig, och jag känner mig riktigt ful hela tiden. Jag skyller inte på frisören, för han gjorde precis som jag ville, och tanken var att håret skulle bli lättare att borsta.
Hade så långt hår innan, och med min superonda högerarmbåge (tennisarmbågeeländet) blev det nästintill omöjligt att borsta "höger bak". Så jag bad helt sonika frisören att klippa håret rakt av för att bli av med en stor del av kalufsen, men eftersom håret inte är uppklippt nu är det nästan ännu jobbigare att borsta igenom. Ändring på det nästa vecka :-)
Hemma bjöd tjejerna på lappskojs med rödbetor, och sen blev det mest slötittande på tv.
Kl 21.00 vaknade jag till ordentligt och bullade upp med popcorn till "Mia på Grötö".
I morgon bitti blir det uppstigning före tuppen, för då är det swimmingtime.
Så god natt nu finisar!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår dig med tennisarmbågseländet min vänstra bråkar med mig just nu. Själv klippte "jag" till ordentligt sist jag var till frissan - tog bort nästan 15 cm men då hade jag inte vart till frissan på ett halvår så det behövdes verkligen. Det är jätteskönt att ha lite kortare hår torkar snabbt efter duschen också. Ha en skön kväll!

Kram
Sofia

2013-02-28 @ 18:57:49
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Vad trist, både med tennisarmbågen och frisyren slm knye blev som du tänkt dig.

Kram Victoria

2013-02-28 @ 22:54:06
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Anonym

Haha, ja det där blev ju rena grekiskan... "Som inte blev som du tänkt dig" skulle det ju stå.. :))

2013-02-28 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0