Rock of ages

Som vanligt på måndagar gick jag till gymmet på lunchen för att springa mina 5 km, men fy sjutton vad tungt det var idag, tyngsta på länge.
Och jag är nästan helt övertygad om att det är järntabletterna jag äter efter blodgivningen som gör mig "tung" i hela kroppen. Jag får alltid sån magknip av dem, trots att jag får den mildaste sorten och trots att jag har världens "järnmage" i vanliga fall (järnmage, haha).
Men jag slutförde löpningen och kände mig nöjd efteråt.


Måndagen avslutades med en riktig "igång-kickning" av veckan med rockmusikal på Chinateatern.
Om ni gillar sköna rockröster måste ni bara gå och se Rock of ages, för jäklar vad bra den var, OCH rolig.

Det börjar fyllas på i salongen!

 

Ett glas gottigott i pausen och lite span på folk.

Någon som ser herr Uggla borta vid baren?!  :-)


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Jag ser herr Uggla :))

2013-02-19 @ 08:41:12
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Helena Nygrund

:-)

2013-02-19 @ 09:39:23
URL: http://helenanygrund.blogg.se
Postat av: Tina

Det saknar jag när man inte bor i storstan, att kunna gå på teater, musikal, balett ja vad man nu vill se utan att det är helg. O yes jag ser Mr Uggla. Tack snälla Helena för dina fina kommentarer hos mig, de värmer mer än du kan ana. Ha nu en fortsatt härlig vecka. Kramisar Tina

2013-02-19 @ 19:03:01
URL: http://home2tiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0