Tid för annat?!

Måndag:  Crispies med potatis & remouladsås
Tisdag:    Spagetti & köttfässås
Onsdag:  Lappskojs med rödbetor
Torsdag:  Kyckling, ris & currysås
Fredag:   Tacos
 
Ja så här kommer vår vecka att se ut tydligen, och det ska bli sååå skönt att bara få sätta sig vid dukat bord ;-)
Jag och L är nämligen så trötta på att det gnälls på att vi inte lagar mat som tjejerna gillar, och vi har tyvärr curlat med dem så vi får väl skylla oss själva.
Nu har vi haft ett rådslag hemma och diskuterat oss fram till hur vi alla borde hjälpas åt, och det handlar inte bara om matlagningen, och sen får vi väl se hur det går i praktiken.
Igår kväll fick Emma & Tess själva sätta ihop en veckomeny och visa förslaget för oss, och jag tycker att det låter riktigt bra.
Så idag åker vi alla fyra och handlar, och sen får tjejerna sköta köket den här veckan  :-)
 
Kanske jag kan lyckas få lite tid över till att sy mina kuddfodral nu, eller kanske bara läsa lite i min bok en stund.
Vi får se...
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0