Bandysöndag

Blev visst en oväntad söndag idag, men en väldigt trevlig sådan.
Jag hängde med Lasse och tre av hans kollegor på bandy, och det oväntade med denna söndag var att stå och heja på Hammarby trots att man är AIK:are.
Hammarby vann mot Sirius med 9-1, och det måste ju ha berott på den fantastiska hejarklacken från Solna, hehe.

 

Det är visst en gammal "tradition" att när man går på bandy har man med sig portföljen med eau de vie och prickig korv, och så lovikavantarna på  :-)

I den här väskan fanns det gott kaffe i alla fall!

 

Goa gubbar!

 

 
Jag undrar vad man får om man beställer "bandykaffe"?
Är heller inte helt nöjd med stavningen på whiskey :-)
 

En av alla suddiga bilder L tagit på mig, hihi.

 

Somrigt i tunnelbanan.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias inredning

Vilken tjusig portfölj!! :)
Och söta Helena, tack så jättemycket för dina fina ord om mig och min blogg hos Hildas Hem!! Sånt där gör mig alldeles rörd och jag blir så peppad av din peppning! :) hoppas du får en trevlig kväll! Kramar!!

Svar: :-)
Helena Nygrund

2013-01-06 @ 20:50:53
URL: http://sofiasinredning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0