Det blev banan & kanel i alla fall!

Var så sugen på bananplättar till frukost idag igen, men var alldeles för trött och seg i starten.
Det fick bli 2-minutersbrödet i stället, och med mosad banan o massa kanel på blev det precis lika gott.
Idag tillsatte jag även lite nyponskalmjöl till "smeten". Lite extra C-vitaminer kan ju aldrig skada så här års.



Ikväll blir det renbäddning och städning hemma, så är det klart inför helgen, skönt.
I morgon kväll ska ju jag och L gå på Göta Lejon och se "Jesus Christ Superstar", och jag ser verkligen fram emot det.
Fick biljetterna i julklapp av L, och han hoppades ju så klart få följa med, hehe.
Klart att jag vill gå med min livskamrat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0