Egentid...

Kände att jag behövde vara helt för mig själv en stund.
Att lägga sig och läsa på kvällskvisten är ingen större idé, för det kommer bara sluta med att jag somnar med den tjocka inbundna boken på näsan (tacka vet jag pocket).
Nej, lite småpyssel fick det bli i stället, samtidigt som jag inviger mina nya läsglasögon för 20 kr, som slank ner i korgen när jag handlade mat idag.
Ja, jag är så gammal :-)
Och när man väl har börjat med de extra "ögonen" vill man inte vara utan dem, och jag vill helst ha ett par liggandes i varje rum, hihi.


Kommentarer
Postat av: Aga

Fler armband? Gröna? :)

2013-01-03 @ 23:04:13
Postat av: Helena N

Kanske det kanske ;-)
Kramis

2013-01-04 @ 10:01:58
URL: http://helenanygrund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0