Ego-lördag

Denna lördag har gått i slöhetens tecken, och jag har bara tagit hand om saker o ting, och mig själv.
Sovmorgon till klockan 11, lagade lite trasiga kläder, bäddade rent med nya lakan, startade en tvättmaskin, tog ett långt bad med bodyscrub, ansiktsmask, hårinpackning och hela köret.
Sen har jag försökt att ta hand om mina ynkliga och sköra naglar, och min LED-lampa o gellack-kitet, som jag fick i julklapp, kom väl till användning idag.


 

 

Det här var julklappen som jag fick av mitt jobb!

 

 

Superfina lakan i en tjusig ask.

 

 

Vill bara krypa ner i min nybäddade säng med alldeles krispiga lakan.

 

  
Superbra grejer det här, men jag måste investera i ett par roliga färger också. Har bara ett lite ljusrosa/nude-aktigt nagellack än så länge.
 

Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Haha, samma lakan fick jag från mitt jobb i julklapp.

Kram på dig bästa du!

Svar: Fick ni också välja julklapp? Vi kunde välja mellan lakan, gryta, fäll, lykta + tjusigt skohorn. Tänkte först välja ugnsgrytan, men insåg att den var alldeles för liten för oss.Kramis
Helena Nygrund

2013-01-27 @ 12:44:45
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Tina

Såå skönt att få lägga sig i en ny o renbäddad säng. Sen att sängkläderna är snygga gör det ännu bättre. Kramisar Tina

2013-01-28 @ 15:50:38
URL: http://home2tiny.blogspot.com
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Ja det var lika för oss, att vi fick välja mellan dessa alternativ.

Kram

2013-01-29 @ 22:37:41
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0