Förberedelser

I morgon är det fredag, och jösses vad den här veckan har gått fort, trots första helveckan på länge.
Efter Freaky Green, jobb och komplimanger  :-)  stack jag till Solna C för att fixa lite inför en viss födelsedag på lördag. Lite presenter som skulle köpas, och lite ingredienser till middag för ett jättegäng tjejer inhandlades.
Tänk att min förstfödda "lilla bebis" bara är tonåring en dag till!

 

Sista slurken "Freaky" dracks upp strax innan jag slutade jobbet.

 

Har ännu inte vant mig vid Solna Centrums utsmyckning vid toaletterna...

 

...eller vad säger ni om denna?!

 


Kommentarer
Postat av: Finurliga fröken

Hihi va roligt! Tack för din kommentar. Båten ligger en bit ifrån mig. Andra sidan stan. Så jag tänkte faktiskt fortsätta fota den under året och se vad som händer med den. Bara hoppas på att den får ligga kvar. Tyvärr blir inte bilderna så bra när jag bloggar från telefonen. Dom är egentligen mycket bättre. Kram

2013-01-10 @ 23:21:32
URL: http://harligheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0