Freaky Green

Började morgonen med att tillverka en stor sats Freaky Green, en riktig boost-smoothie som borde pigga upp de tröttaste av själar :-)
Drack två glas av den friska drinken, och tog med mig resten till jobbet.

När jag kom till jobbet fick jag så mycket komplimanger och frågor om jag skulle på fest, eftersom jag såg så fräsch ut, att jag nästan blev generad, hihi.

Gissa om jag kommer att fortsätta dricka Freaky Green, för jag är övertygad om att det var den som "lyfte" mig!  ;-)

Recept till 4 portioner:

1 dl ruccola
1 dl frusen broccoli
1 urkärnad o skalad avokado
3 skalade kiwi
1 msk finriven färsk ingefära
5 dl grönt te ( kallnat)
1 lime, finrivet skal och saft

Mixas till en slät smoothie, häll upp i glas och njut!
Om du gillar ingefära och lime tror jag du gillar denna smoothie, för det är de smakerna som känns mest.


Blir perfekt till eftermiddagen, när det berömda "suget" sätter in.

 

Bild lånad från Coop

 

 


Kommentarer
Postat av: Aga

Visst är den underbar....som du! :))

Svar: DU kan vara underbar! :-)Pöss
Helena Nygrund

2013-01-10 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0