Frukostshopping på H&M/Hamngatan

Fy fagerlund vad lite sömn jag fick i natt!
Hade svårt att somna, och när man äntligen gör det så går ett jä*la billarm utanför sovrumsfönstret hela tiden.
Visar sig att det är vår bil (oups!) som fått fnatt, och våra stackars grannar måste "älska" oss just nu.


Men inget hindrar mig från att gå upp i ottan och gå på årets första frukostshopping med de tre underbara pinglorna Katarina, Magda & Aga.

 

Viktigt att man grundar med en ordentlig frulle innan shoppingen

(mackor, smoothie och kaffe).

 Jag var så trött när jag fotade att jag inte ens såg att Aga blundade (förlåt sötis).

 

Det blev alltså bh-avdelningen som fick agera frukostbord i morse. (vi har även ätit frukost på herravdelningen, vid galonisarna på barnavdelningen osv, hihi).

Tack för en underbar tisdagsstart!

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilket härligt sätt att starta dagen på. Att vara med bästa vännerna på både frukost o shopping. Kramisar Tina

Svar: Ja, supermysigt!
Helena Nygrund

2013-01-08 @ 21:11:48
URL: http://home2tiny.blogspot.com
Postat av: Aga

Försökte smygsova, var också sjukt trött. Tack för en härlig morgon! <3

2013-01-08 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0