Jag älskar blomster...

...och särskilt sådan här skötselfri "blomma" som jag fick av Fredrik & Sari på nyårsafton.
Den var så fint inslagen att jag ville njuta ett par dagar innan den öppnades.
Men nu kunde jag inte hålla mig längre, och jag är så himla glad, för inuti fanns två jättefina matlådor, choklad, te med smak av champagne och supervackra ljus.
Tack snälla F&S, ni vet vad jag gillar!

 

 

Passade på och testade en av mina nya leksaker jag fick i julklapp. Fick både zoom, vidvinkelobjektiv och makro till min iPhone, och här har jag testat makron.

 

Det här är det närmaste jag kan fota med mobilen utan makro.

 

Jag vet att många hatar mobilbilder, men det är så himla enkelt och behändigt att ta fram mobilen som alltid är med och fånga stunden.

 


Kommentarer
Postat av: Aga

Hur funkar det? Vill också ha! :)

2013-01-03 @ 02:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0