Magnus den store

Vilken supertrevlig kväll jag och L hade på Hamburger Börs igår. 

 

Först ett glas vin och en massa jobbsnack i den mysiga "fåtöljhörnan".

 

Jag kom ju direkt från jobbet och var inte speciellt stylad !
 

Men det ordnade jag till snabbt!

Så här såg jag ut hela kvällen, och så mycket glada blickar och skratt som jag spred, så borde jag se ut så här oftare, hihi.

 

Min förrätt: Friterade buffalo wings med selleristavar och blue cheesedressing.

 

Varmrätten: BBQ ribs med bakad potatis, rostad majskolv och äppleslaw.

 

Efterrätten: Key lime paj med färska bär.

 

Förlåt mig, men satan vad mätt jag blev! Jag åt ändå inte upp hela förrätten, och åt knappt halva varmrätten, men pajen tryckte jag i mig, hehe.

Missade ju att äta Key lime pie när jag var i Key West för några år sen, så det tog jag igen igår.

 

Efter avklarad middag bjöd Magnus Uggla på en närmare två timmar lång och skojig show med allt vad det innebär. När man haft en sån toppenkväll känns det rätt gött att bara ligga hemma i soffan med Emma & Tessan och kolla på "tjejfilm" ikväll.  Vi passar på när "husbonden" är bortrest :-)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Du är underbar i peruken bruden! Vad massa gott ni fick också, härlig kväll med andra ord.

Kram på dig!

/Victoria

2013-01-23 @ 15:23:01
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Helena N

Hihi, tack tack!

2013-01-23 @ 16:21:14
Postat av: Tina

Vilken snygging i peruk, va det Ugglas??? Härligt med en utekväll mitt i veckan sånt vi borde bli bättre på, göra vardagen lite roligare. Maten såg fantatisk ut, förstår att du blev mätt. Ha en härlig filmkväll i soffan. Kramisar Tina

2013-01-23 @ 21:04:17
URL: http://home2tiny.blogspot.com
Postat av: Carina

Bådar gott, vi ska se showen om en vecka. Vadå inte stylad, en skönhet är en skönhet no matter what! ;) Kram o trevlig helg!

2013-01-25 @ 09:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0