50-årsfest i Mellbystrand

Nu är vi hemma igen efter en lång bilresa från Mellbystrand. Men som tur var hade vi världens bästa Jakob som chaufför, och som körde oss hem ordentligt.
Vi har haft skitkul, och precis som jag visste så hade Micke och Annelie ställt till en hejdundrande fest, för att fira den blivande 50-åringen, Annelie själv alltså.
Jag och L "stängde" festen som sig bör, efter att ha vallat hem den sista gästen, hihi, så vi kom väl i säng ungefär vid 06.30 i morse, stön. Så nu är man rätt så trött och lite mör i kroppen :-)
 
Två glada tjejer på väg till Mellbystrand.
 
På lördag fm hann jag och Emma med en stund på stranden, så skönt.
 
 
Fin i min nya klänning och snart kommer gästerna.
 
Alla gäster blev fotograferade när de kom, kul.     (Emma o Tess)
 
Underbara grannar till Micke o Annelie, som lånade ut sin gäststuga till oss.  
 
Oj, nu kommer ett helt gäng partyglada gäster!
 
Goa Anna och Kenneth.
 
Coola killar! 
 
Lite festregler läses upp av Maritha och Malin.
 
Huvudpersonen för festen, fina fina Annelie.
 
Glada typer, Marcus och Jeanette.
 
Jag var rätt glad också :-)
 
Lagtävling, och här funderas det för fullt.
 
De fantastiska grillmästarna Lasse, Maria och Carlos.
 
Lite mingel.
 
 
Kalla drycker.
 
Här är ditt liv Annelie...delar av det i alla fall.
 
 
 
 
Ungdomar!
 
Minipaparazzi.
 
 
 
Sista gästen, som jag och L ledsagade hem på morgonkröken ;-)
 
Tack för ännu en skitkul fest Micke & Annelie, ni kan verkligen det här med att ordna partaj!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Men oj du var ju nästa ( men bara nästan) hemma hos mig. Vilken brakfest ni var på, är så himla kul med sådana partyn. Ska själv snart på stor 50 års fest o jag lääängtar. Kramisar Tina

Svar: Ja jag tänkte på dig när vi åkte till Mellbystrand, och att vi inte var så långt ifrån :-)Vad kul att du har din fest kvar att gå på. Man får sån härlig energi av fester med en massa härliga, glada och spralliga människor, en riktig boost!
Kram kram finis
Helena Nygrund

2013-07-08 @ 18:01:41
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0