Beach day

Här i Alanya är det varmt som i en bastu, och man orkar inte röra sig många meter åt gången.
I morse fick jag lite sovmorgon (behövde inte slänga mig ner till poolen och lägga handdukar på en solstol mitt i ottan, hihi), för vi bestämde redan igår kväll att vi skulle ta oss ner till stranden idag.
Efter att ha laddat med frukost smorde vi in oss, packade badkläder och traskade ner till stranden.
Jag trodde att det skulle vara sjukt mycket folk där, men det var så lugnt och skönt, och inga problem att fixa tre solstolar och ett par parasoll. Det var även billigare än jag räknat med, tjohoo.
 
Vackert på väg till stranden.
 
 
Långt där borta på bergstoppen ligger Kleopatras slottsruin.
 
Där uppe var jag för 14 år sen!
 
-Skepp ohoj!!!
 
 
Lunchdags!
Egentligen är ingen av oss speciellt hungrig efter vår härliga hotellfrukost och denna hetta, men vad gör man inte för att få lite skugga ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Låter helt underbart!
Glad=smal! /Lasse
Kram fr Hammarby! 😘

Svar: Hihi!
Helena Nygrund

2013-07-30 @ 23:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0