Coronado San Diego

Här hemma håller vi på och packar för fullt, och i morgon sticker vi till Mellbystrand, för på lördag ska vi på bästaste Annelies 50-årsfest. Kommer bli grymt kul, det vet jag, för Micke & Annelie har aldrig lyckats med konststycket att ordna en tråkig fest.
Först ska jag simma som vanligt och jobba några timmar,  o sen drar vi. 
Samtidigt som jag försöker leva i nuet är jag fortfarande kvar i dåtiden, semestern alltså.
 
En dag åkte vi alla fyra över till halvön Coronado, för att hyra cyklar och kolla runt lite i omgivningen.
 
 
För att komma till Coronado kör man över bron, den jag åkte under dagen innan :-)
 
Till och med mina 39-or ser söta ut bredvid den sandalen.
 
När vi hyrt cyklar stannade vi till och smorde in oss, drack lite vatten, kollade på fartyg osv.
 
Ser ut som om det är något i fören på det där fartyget...
 
Oj vad folk!
 
Som ni ser på stayn är det extra lämpligt att ta sig fram med cykel på Coronado.
 
Efter en supermysig tvåtimmars cykeltur blev vi törstiga i värmen.
Här går vi in, för det är ju en gammal brandstation! 
 
 
 
Kul idé att göra lampor av gamla brandsläckare, och de passade ypperligt in i lokalen.
 
Är ju nästan hemmamiljö för L som jobbar inom brandkåren, så det är inte underligt att han ser ut att trivas så, hihi.
 
Brandstege i taket med mera "lampor".
 
Klart coolaste puben på länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0