Härliga fredag

Började denna underbara veckodag med att simma mina 1000 meter som vanligt.
Och idag gick jag inte raka vägen hem efteråt, med kaffemuggen i handen.
Hade pratat med kollegorna och kollat att det var ok att komma lite senare till jobbet, och det var inga problem.
 
Så mysigt att sitta kvar vid badet och äta sin frukost o dricka kaffe i goda vänners lag.
Gröna burken närmast är min, och den är fylld med goda smörgåsar :-)
Men fast jag sagt att jag skulle komma senare till jobbet, var jag där i tid ändå.
 
Ikväll blir det en lugn afton med lite god mat och tv-mys, härligt.
Hoppas att ni också får en riktigt skön fredag!
 
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va härligt det ser ut, i år har det varit bra simväder till skillnad från förra året!
Har med nöje följt era äventyr i det stora landet i väster som du skrivit om på bloggen - har blivit avis och konstaterat att det bara är att spara pengar och semester så att jag också kan göra en resa dit en dag.
Idag börjar min semeter - äntligen - så jag ska fira med ett eller flera glas vin på gården hemma!

Ha en skön helg!

Kram
Sofia

Svar: Ja det var ett riktigt äventyr vi var på, ett minne för livet helt klart.Vad härligt att du fått semester nu! Blir det nån tur till Finland i år?
Tyvärr ingen för oss, snyft. Nästa år SKA jag vara länge i Finland och bara njuta. En vecka är alldeles för kort tid där, då det tar några dar att komma i ordning, med gräsklippning osv.
Kram och njut av din ledighet nu.
/Helena N
Helena Nygrund

2013-07-12 @ 17:31:36
Postat av: Tina

Mysigt sätt att starta dagen på, först motion o sen frukost med bästa vänner, härligt. Hoppas du har en skön helg vännen. Kramisar Tina

2013-07-13 @ 21:35:16
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0