La Holla San Diego

Hej på er, från bilen på väg till Mellbystrand.
 
Och åter till San Diego:
Efter en härlig förmiddag och uppfriskande cykeltur i Coronado, åkte vi tillbaka över bron för att även hinna med ett besök i La Holla.
 
Jag ser ljuset långt där nere.
 
Och sen ska man gå tillbaka hela vägen uppför också, stön.
 
Åh, här har jag kanske min chans...
 
Jag sprang runt som en galning bland kameror och sladdar för att bli upptäckt ;-)
 
Men det gick inget vidare, för hela filmteamet hade gått på lunch, hihi.
 
En härlig strand där många får samsas.
 
Massa fåglar,
 
sälar, 
 
roddare,
 
en och annan pelikanliknande fågel
 
och människor :-)
 
 
Sötisar!
 
Lite lätt lunch till den fantastiska utsikten över vattnet.
 
 
 
Vi traskade vidare efter lunchen och tittade runt i supermysiga La Holla.
 
Hej Bitte!
 
Restaurang på en innergård...
 
...som fortsätter runt hörnet. 
Vi höll på att flyta bort av svett, samtidigt som man tände infravärmen nere på restaurangen. Aningen kallare i skuggan tydligen.
 
Ännu en upptäckardag börjar lida mot sitt slut, och det är dags att åka hem till hotellet o fräscha till sig inför middagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0