Seaworld, San Diego

Home sweet home, vi är hemma efter en lång och tröttsam flygresa.
Men än är jag inte "hemma" med bilder från vår fantastiska roadtrip, så håll till godo med ett gäng bilder från en heldag på Seaworld i San Diego.
 
Laddar med lite gott vatten från vårt hotell (W) innan avfärd.
 
 Maffiga späckhuggare.
 
Tittut!
 
Senare förstod vi varför man skulle vilja betala 5 dollar för att ställa sig i en "dryer" :-)
 
Tröttis
 
Roompaaa!
 
 
Späckhuggarshow. Fantastiskt hur man kan få dessa stora djur att göra en massa konster.
 
Man kan till och med lära dem att skvätta ner halva publiken, om och om igen.  
(Vi fick dock varningar innan, att detta var en mycket blöt show)
 
Så fina och duktiga!
 
Kraftpaket som skjuter upp ur vattnet.
 
Spännande att klappa rockor.
 
En skön och svalkande linbanetur, som även gav lite överblick över området.
 
Blåsigt här uppe, så det är bäst att hålla i kepan.
 
 
 
 
Kändisar i vagnen efter oss :-)
 
 
Dags för delfinshow, men först lite allsång tillsammans med en "uppvärmande" trubadur.
Inte för att vi behövde någon uppvärmning, för vi satt redan och halvt flöt av stolen, hihi.
 
Lyckades få med en hoppande delfin, men jag satt hellre och njöt av showen, i stället för att "vakta" med kameran.
 
Bravo!
 
Dags att utfodra en hungrig Helena ;-)
Jag lovar att jag INTE var hungrig längre, när jag vräkt i mig detta Giant turkey leg.
 
Lite koll i akvariumet och vaktning av väskor, medan jag väntade på mina bergochdalbaneåkande vänner.
 
Ser glad ut :-)
 
Den där bergochdalbanan var visst inte helt torr, hihi.
Lasses kläder gick formligen att vrida ur, för han satt längst fram och fick mest på sig.
 
Nu får vi skynda oss hem, så ingen blir sjuk!
 

Kommentarer
Postat av: Aga

Välkommen hem gumsan! ❤

2013-07-02 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0