Turkisk afton

Igår kväll var vi på turkisk afton på hotellet, och visst brukar det vara en riktig turistfälla, men jäklars vad kul vi hade, och vi åt så magen stod i fyra hörn.
 
Dags att hugga in!
 
I see beauty everywhere!
 
 
En massa gott, men eftersom soppan tog upp halva tallriken blev jag ju tvungen att gå en gång till :-)
 
Ok, dags att prova det jag missade första omgången, hehe.
 
Det blev fort mörkt, men desto mysigare runt poolen.
 
Efterrättsdags!
 
Vad ska man välja?!
 
Time for some magic.
 
 
Sötaste "assistenten"
 
Och där har vi en assistent jag känner igen :-)
 
Helt bedårande publik.
 
 
 
Traditionell turkisk folkdans, och dansarna var duktiga som tusan.
Killarna gjorde såna helt galet fantastiska bensprattel att de lätt hade kunnat vara med i Riverdance.
 
 
 
 
Vad är väl en turkisk afton utan söta "belly dancers"?!
 
Eller njae, alla kanske inte var lika söta, men herre gud vad jag skrattade :-)
 
Jag ville genast ringa någon och berätta om hur kul jag haft, men jag fattade aldrig hur telefonen fungerade...
 
:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0