Julian, så fint och fridfullt

Hej på er!
Just nu sitter jag i hotellfoajen på W Hotels i San Diego, och försöker hinna med ett litet inlägg innan vi ska äta middag.
Efter ett välbehövligt och skönt dygn i Ramona åkte vi vidare mot San Diego.
Vi stannade till ett par timmar i den urgulliga gamla guldgrävarorten Julian.
Allt var så fint och det kändes nästan som om tiden stannat där.
 
 
 
Inte bara kvinnor som gjort dessa fina handgjorda överkast. En pappa och hans 23-åriga son hade fått till ett jättetjusigt verk.
 
 
Ett måste i Julian är att prova deras berömda äppelpaj, vare sig man gillar det eller ej :-)
 
 
Staden var så tyst och vi undrade var alla var, men det upptäckte vi strax, för alla åt äppelpaj, hihi.
 
 
Lite läskande iste till pajen, ännu en het dag.
 
 
 
Gammalt pumphus.
 
 
-Håll inte på och fotografera en massa blommor nu, sa L till mig direkt vi kom till Julian.
Han känner mig, hehe.
 
Stooora kottar!
 
Jag älskar verkligen såna här små "hålor" och vill fotografera ALLT!
Inser att jag inte är en riktig storstadsmänniska egentligen.
.
 
 
Så rara små butiker med en massa man skulle vilja köpa med sig hem.
 
Hittade två knäppisar i Julian också, just 2 cowgirls ;-)
 
Nu är det dags att ila, så ha det gött alla fina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0