Lake Cuyamaca

Tjingeling!
Ligger och softar lite på hotellrummet innan vi checkar ut.
Efter tre veckors roadtrip i Californien är det nu dags att bege sig hemåt, och gissa om jag saknar tjejerna! Kommer säkerligen att halvt krama ihjäl dem när vi ses.
 
Här kommer ett par bilder från den vackra men väldigt blåsiga omgivningen vid Lake Cuyamaca i Julian.
 
 
Hela landskap med döda träd efter någon gammal skogsbrand, men nytt grönt var på gång tack och lov.
 
 
 
Recreation and Park District.
Vid denna sjö kan man fiska, campa, kolla fåglar, åka båt, "jaga ankor", picknicka osv, fast det var alldeles för blåsigt för min smak.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Wow vilken resa ni har. Flyga över grand Canyon måste ha vart en häftig känsla. Så mycket ni sett. Fast powerwalk bland skallerormar... det hade jag inte fixat. Ormskräck de luxe här.
Kram Maria

Svar: Jag är nog inte överförtjust i ormar heller, och minsta rassel i buskarna fick en att haja till :-)Men det var ändå den häftigaste powerwalk jag varit på. Kram kram
Helena Nygrund

2013-06-30 @ 21:23:39
URL: http://snickaregardens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0