Midsummer in a helicopter and Grand Canyon

Jag vet att jag ligger efter som tusan, men nu är det dags för midsommarafton!
 
Klockan 07.00 stod limousinen (första i mitt liv) och väntade på oss utanför Caesars Hotel.
 
 
 
Var fan är champagnen?! Jag har hört att man alltid dricker det i en limo!
 
Vår fina och pålitliga pilot med sin lilla röda helikopter. Perfekt att vi fick åka 65:an, eftersom det är mitt år :-)
 
 
Nu bär det av och jag är sjukt taggad!
 
 
Bland det häftigaste jag varit med om känner jag direkt!
 
Spegling i helikopterns glas, men ni får ändå se dessa bilder.
 
 
Vi har njutit av en lång flygning, och nu är det strax dags för champagnefrukost i Grand Canyon!
 
 
Men först lite bilder på vyn.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trevligt att bli serverad av snyggpiloten ;-)
 
 
Check för avfärd :-)
 
 
Kolla där!
 
Det är ju den berömda vägen ut över stupet där "Thelma & Louise" körde! (piloten berättade)
 
På väg in till Vegas igen.
 
Undrar om det finns en "skybar" i det där tornet?
 
 
 
 
 
Nu är vi strax nere, nej vill inte!
 
Detta var definitivt den mest nyktra midsommarafton i mitt liv, men också den mest minnesvärda!
Jösses vad jag skulle vilja göra denna helikopterfärd igen!!!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Wow vilken upplevelse! Du måste ha en hel del fina bilder i kameran nu! Kul! Kram

2013-06-27 @ 14:05:04
Postat av: Carita

Ja vi bara njuter av er framfart over there! Helikopterresan går ju inte av för hackor. Förstår att du inte ville att resan tog slut. Jättekul att följa er på ert livs resa.

2013-06-27 @ 14:06:32
Postat av: Anette

Tänk vad ung du ser ut trots 65 år:)

2013-06-27 @ 21:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0