Venice Beach & Muscle Beach

Äntligen kom vi till "beacherna" man bara hört talas om och sett på TV.
 
Vi har precis parkerat bilen vid Venice Beach och känner oss lite smått "lost".
 
Gassande sol och massor med sand.
 
När vi såg vilken härlig cykelväg det fanns längs stranden, så skyndade vi oss att fixa cyklar.
 
Muscle Beach har man ju hört om ;-)

Och titta, där är ju "hagen med spännisarna".
 
Jojomensan!
 
 
 
 
 
 
 
Vi cyklar vidare efter en överdos av riktiga exhibitionister :-)
 
 
När jag fotade Lasse såg jag inte tjejen bakom som lipade, hihi.
 
 
Här var det riktigt livat och glatt, och det var halvt livsfarligt att cykla eftersom det var så mycket att titta på (plus att jag kände mig naken och obekväm utan cykelhjälm).
 
Men en jäkla upplevelse var det, och cykelvägen var helt ljuvlig! Rekommenderas starkt om ni åker till Venice Beach.
 

Kommentarer
Postat av: Aga

... kanske t.o.m. lite exposed utan hjälm! :)

2013-06-26 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0